From:
Date:
Wed, 13 Sep 2000 20:13:25 +0200
Bent Andersen wrote:

> "le introduction de un lingua international" face parte in le "programma" del bahais. Ma isto ha nihil a facer con ulle "doctrina spiritual" de interlingua."

Multo ben dicite, Bent!
Ego ha essite in contacto con le baha'is ci in
Uppsala proque un baha'i me contactava e precava
que ego parla con illes re interlingua. Ma ego es
del opinion que illes debe trovar nos et non le
inverso. Interlingua non es un pillula que on pote
prender et postea tote le baha'is parlara
interlingua. On debe facer le labor de apprender
lo, et iste labor illes debe facer, non ego. Et
parlar de interlingua in Svedese es un perdita de
energia, si le personas ascoltante non comprende
de que se tracta....

Interlingua es un lingua e como un lingua illo
pote esser usabile per varie typos de humanos, a
opiniones que pote facer nostre capillos convolver
se. Le organisationes es naturalmente
politicamente, religiosemente, ratialmente
etc-mente neutral. Illo es un lingua et non un religion.

Omnes es per consequente ben venite pro usar
nostre idioma.

Amicalmente