From:
chamavian <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 22 Sep 2008 05:39:27 -0000
Josu Lavin,

E tu ha dicite que io diceva "stupiditates de sempre", ma tu non ha lo
dicite in iste lista, ni in le altere lista, ma in un message private a
un discipilo, que nos non poteva vider. Tu non poteva esser honeste
directemente?

Forsan de ora on va te creder solmente quando on vide messages tue que
on non poteva leger?

Ma non responde, illos son questiones rhetoric.

Ingmar Roerdinkholder