From:
jasef harb <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 14 Aug 2006 05:24:45 -0700
Gratias Lars per tu blog informative

  io poteva vider le video del canto e plure photos.

  Io incontra surprendente le visita del Senior Yoichi Yamamoto del Japon , il serea ben haber plus interlinguistas japonese e mesme un societate pro interlingua in Japon nam illo serea positive pro vider le forma de pensar in interlingua de un cultura special como le japonese.

  De altere parte io es curiose super le foliettos o folios volantes es que illo ha donate resultado? il ha habite nove contactos ?

  Salute

jasef harb <[log in to unmask]> wrote:
  Ok Lars ora le ligamine functiona

Gratias amico

Lars Rosenmeier wrote:
>From: jasef harb

>Car Lars il ha alco que non fuctiona in le ligamine que tu me donava.
>
> Nam io non pote leger lo.

Car Jairo

Io non lo comprende - illo functiona sin problemas hic. Forsan blogger ha
essite 'in basso' (ang.:down), quando tu probava? (Illo lo es assatis
frequentemente.)

In omne caso, proba iste ligamine de novo:

http://falcatorrosa2.blogspot.com/

(Forsan illo functiona melio, si on anque scribe le 'slash' ('lineetta'?) al
fin.)

Lars
--

Mi blog in interlingua: http://falcatorrosa2.blogspot.com

> [...]
>Date: Sun, 13 Aug 2006 10:16:40 -0700
>
>Car Lars il ha alco que non fuctiona in le ligamine que tu me donava.
>
> Nam io non pote leger lo.

>Tu pote vider un photo-reportage (e un parve video) sur mi blog
>http://falcatorrosa2.blogspot.com.(Commencia con le le entrata "Incontro
>Nordic 2006: Photo de gruppo" e scrolla in alto. :)
>
>Am.
>Lars

>--
>Pro disabonar te: http://listserv.icors.org/archives/INTERLNG.html

> Next-gen email? Have it all with the all-new Yahoo! Mail Beta.

Opret en personlig blog og del dine billeder på MSN Spaces:
http://spaces.msn.dk

--
Pro disabonar te: http://listserv.icors.org/archives/INTERLNG.html

Everyone is raving about the all-new Yahoo! Mail Beta.

--
Pro disabonar te: http://listserv.icors.org/archives/INTERLNG.html

Yahoo! Messenger with Voice. Make PC-to-Phone Calls to the US (and 30+ countries) for 2¢/min or less.

--
Pro disabonar te: http://listserv.icors.org/archives/INTERLNG.html