From:
Ion-Mihail Iosif <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 4 Dec 2008 09:26:24 -0800
Ion-Mihail

_________________
Bravo urso, continua!

Ion-Mihail

________________________________
From: Josu Lavin <[log in to unmask]>
To: [log in to unmask]
Sent: Thursday, December 4, 2008 7:23:29 PM
Subject: Re: [INTERLNG] Toto es clar.

Car amicos,

Io va finir con mi conclusiones.

Le UMI non pote dicer publicamente que ille non accepta un cosa o altere del IED o del IG, perque iste duo obras es le fundamento de Interlingua de IALA. Ma le UMI ha un practica de multe annos in le publication de diverse materiales, ubi on ha facite pauco a pauco un selection de illo que on considerava lo melior pro le propagation de Interlingua.

Le UMI, restante in silentio re iste questiones, age intelligentissimemente e io vole regratiar iste position.

Le senior Ingvar ha parlate clarissimemente e ille nos ha informate del practica real de interlingua, quia ille lo cognosce multo ben.

Le senior Stan ha parlate e ha repetite lo que sempre repete.

Etc.

In iste ultime tempores ha renascite, per colpo de stato, le Academia pro Interlingua (APIA).

In le APIA il ha personas de pensamento diverse.

Le APIA offere tres sitos:

Le sito official:

http://interlingua.wikia.com

le googlegruppo aperte a omnes:

http://groups.google.com/group/academiaprointerlingua

e le chat via Skype del Academia pro Interlingua:

http://interlingua.wikispaces.com/Chats (le prime del tres).

Iste duo ultime sitos (le lista de e-posta e le chat) es multilingue. Isto vole dicer que illac on pote scriber o mesmo parlar in qualcunque lingua del planeta Terra in absolute respecto e libertate.

Io va dedicar me a crear materiales que facilitara le studio e del IED e del GI, perque illos me sembla importantissime ab omne puncto de vista.

Io vos invita a respectar omne opinion que es presentate con education in iste listas.

Io crede haber trovate le solution e io va adder me a illo:

IED + GI + tote le materiales ab 1951 ad 2008 + LIBERTATE ABSOLUTE

Imbracios amical

Josu Lavin
· Presidente del Academia pro Interlingua