From:
jasef harb <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 1 May 2005 01:59:41 -0700
Forsan le solution car amico vulpe es

haber un Magno Dic-o de Anglese - Nedl.
e comprar le Dic-o Ia - Ndl de Piet

Que es multe magne.

amicalmente

SUBSCRIBE INTERLNG Anonymous <[log in to unmask]> wrote:
Salute Josu!

-------------------------
>Dice le senior Piet Cleij,

>Io es le autor del "Lista Supplementari de Vocabulos International", que
>contine circa 24 000 parolas non trovabile in le IED. Le precio es 11
euros
>(inclusive porto postal). Paga al conto bancari 93 15 69 346 de P.Cleij,
>Kometenlaan 38, 3721 JT Bilthoven, Nederland, del "Fortis Bank",
Bilthoven,
>Nederland. Per favor, mentiona mi IBAN: NL 16 FTSB 0931 569 346.
>Immediatemento post reception del moneta, io vos invia un exemplar del
>lista.

>E ille dice ben.
>Il es vermente un lista magnific.
>Io vole recommendar te non solo iste lista, ma le Interlingua-Nederlandese
>de Piet, e si possibile pro te, le Nederlandese-Interlingua.

>Io ha computerisate le lista de Piet e grande parte del
>Interlingua-Nederlandese, ma io non vole facer lo public in internet.

>Qui vole haber los que los compra!

Vos es un gente alegre! :-)
Que ego pote facer con le vocabulario de Interlingua-Nederlandese? Ego non
sape le lingua nederlandese.
Ego jammais videva un manual nederlandese, ni un vocabulario. In nostre
magazines/botecas il non hatanto libros…
On parla que vocabulario nederlandese es multo rar.
Ego pote traducer solmente un explication de anglese, quia ego habe duo
grande vocabulario anglese e solmente pote traducer ex un lista electronic
(de formate *.doc o *.txt). (quia per tan methodo es facile e rapide)
Esque il non ha "Lista Supplementari de Vocabulos International" in le
lingua anglese?
Ego pensava que tan cosa importante, como le vocabulario basic, debe
trovarse in le interrete e sin pagar…
Ego pote comprar (iste non es importante) ma, como traducer lo?

Ego sape que ego debe facer pro reciper alicun milliones adherentes de
interlingua. Dunque ora, ego traduce le IED, scribe un manual de
interlingua (in le lingua russe), e scribe un libro special. :-)
Iste es mal, que ego non pote trovar un version complete de vocabulario de
Interlingua.

Amicalmente
Fox
www.prime-lingua.com