From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 26 Jul 2003 11:42:36 +0200
Daniele Nicolucci (Jollino) wrote:

> Amicos,
> io volerea apprenedr un pauc de svedese. Io ha probate a vider super le
> web, totevia il non ha alicun curso 'decente'... assi io pensava re un
> curso 'real' (libro+cassetta). Esque vos ha consilios? Il ha multe
> cursos de ille typo e io non saperea qual seliger :)
> Io pote anque comprar per le Rete (possibilemente ex le Union
> Europee... il costa minus ;).

Io recommenda que tu primo proba trovar un Grammatica del svedese in
italiano. Postea tu pote comprar un simple curso de svedese con cassetas
e multo texto.

Le plus economic cosa es que tu compra un "parlator", "libro de frases".
Libros que nos usava in le cursos era Svensk, svenska.; (nostalgia del
70's le curso presenta varie personas svedese. Se incontra Eva qui
viagia a Jokkmokk (si ego ben memora) compra un jornal e retorna a
Stockholm!  "Säg det på svenska" es excellente usque al capitulo 16
postea le libro se cambia in un collection de textos; Mål 1, 2, 3 es
simple e pote apparer troppo simple ma le linguage es plus moderne e
multo colloquial.

Alcun libro del typo Teach yourself Swedish pote anque esser usabile.

Ego al minus cognosce un anglese qui apprendeva toto functionabile
svedese per ille libro.

Tu pote sempre demandar me si tu ha problemas.

Kjell R