From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 25 Mar 2014 08:46:42 +0100

> 12:23 23-3-2014, Mario Malaguti:
>
> Tu diceva que sia superflue e nocive parlar super mi parve error
> ("multe pouco ancora" in vice 'multo pauco ancora') in un
> discussion super Wikipedia, a ora tu mesmo parla super cosas
> linguistic. Proque tu lo pote e io non?
>
> --
> Ruud Harmsen, http://rudhar.com

Car Ruud,  io desidera contribuer a clarificar iste miscomprension.
Tu veniva de initiar le interessante discussion super Wikipedia e le prime
contribution que tu obteneva  ("multe pouco ancora" in vice 'multo pauco
ancora') resultava superflue e nocive in relation al necessitate de non
disperger le attention re Wikipedia in Interlingua.
A mi judio "multe pouco ancora" non impediva le comprension de tu testo e
debeva esser evidente que se tractava de un error de natura digital.
Io crede de esser le unic contributor qui interveniva re Wikipedia e, al
contrario, illes qui interveniva se orientava sul thema linguistic.
Postea, in relation a iste interesse general, e totevia in le nove
discussion que intertanto se magnificava, io ha apportate de un fonte secur
un explication re 'poc e poco'.
A iste puncto tu interveniva con 'An ergo NON es superflue e nocive parlar
super tal cosas???' pro continuar con '. . . a ora tu mesmo parla super
cosas linguistic. Proque tu lo pote e io non?'
Etiam  iste modo de intervenir in Interlng, a mi judicio,  es superflue,
nocive al lista e . . . infantil o il es indication de un stato de stress,
in le conception de Stelye, damnose a nostre organismo. Take it easy.
Nos debe contribuer in Interlng proque le lista sia un loco de placer.

---