Date:
Tue, 13 Jan 2004 15:04:37 -0800
Martijn Dekker ha scribite:

"A me placerea multo haber accesso al modello summe
del nove computator Macintosh G5 costante in excesso
de US$10.000, ma io non ha le moneta pro comprar lo.
Negar a me (e a alteres in mi position economic)
accesso a iste essentia del vita es, toto simplemente,
un forma de discrimination inacceptabile."

---

Martijn,

Io sape que tu ha scribite isto ironicamente.  Ma si
il ha cosas utile que tu pote facer con un tal machina
pro le beneficio de altere personas, tunc il es
ultragiose que tu non ha accesso a iste tipo de machina.

Yahoo! Hotjobs: Enter the "Signing Bonus" Sweepstakes
http://hotjobs.sweepstakes.yahoo.com/signingbonus