From:
bruno Zani <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 30 Mar 2007 14:05:35 -0400
Car robocap,

On Fri, 30 Mar 2007 00:23:11 +0200, robocap gmail <[log in to unmask]>
wrote:

>Bruno, isto es precisemente le definition de Stato Federal. Illo que
>finiva con le Guerra Civil american esseva le idea de Confederation,
>como e.g. Suissa.

Si tu vole un explanation de que es considerate "federalismo" in le SUA,
tu pote trovar un punto de partentia hic:

http://www.yale.edu/lawweb/avalon/federal/fed.htm.

Io vole punctar le tue attention particularmente, mais non exclusivemente
al numero 10.

>Mah, io opina qui paucos in Europa vole devenir un sol Nation, nos
>memora ancora ben le follia nazista. E anque io opina que le major parte
>del europees vole viver in un sol "koiné" (communitate), sin frontieras,
>doanas e lor derectos, bureaucratia exasperate e Stato invadente. Post
>50 annos de vita, nostre projecto besonia de un Constitution de 3
>paginas, non 300 como illo rejectate in Francia e Hollanda e de
>institutiones multo multo multo legier.

Tu ha probabilmente ration, proque tu pote judicar le pulso europee melio
que me. Totevia, auspicar un governamento commun cuje responsibilates e
derectos pote esser summarisate in tres paginas, sembla como auspicar un
governamento que face nihil e guasta resortias.
Lo que care es le  voluntate de abdicar alcun derectos national a un
governo super-national, sin reguardos al typo de organization de iste
governamento.

DEA ROMA TE INCOLUMEM CUSTODIAT
Bruno