INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

From:
Jan Årmann <[log in to unmask]>
Reply To:
INTERLNG: Discussiones in Interlingua
Date:
Mon, 31 May 1999 21:48:59 +0200
Le redactrice del paginas latin de About.com ha nunc date interlingua un
loco fixe. Illa me scribeva:

I  have now made a separate category for Interlingua. For the sake of
relevance, I have had
  to label it NEO-LATIN. INTERLINGUA just won't go over well with my
editor, sorry to say,
  as she probably would not understand the true impact. Go to my main
page at
  http://latin.about.com, and click on NEO-LATIN in the left column. It
will take you directly to
  an Interlingua page that has about 2 dozen links on it.The links must
be alphabetized, so I cannot
  put the www.interlingua.com site first. Because the site starts with a
"U," it is near the
  bottom. Janet======================
  Janet W. Burns

Il es regrettabile que interlingua nunc es vestite como Neo-Latin ma nos
debe esser grate que nos ha un placia permanente in About.com! Io es
secur que nos pote refrescar le contento plus tarde si nos lo vole.

Registra nunc le adresse (como bookmark)
http://latin.about.com e clicca  NEO-LATIN in le columna sinistre!

Vamos nunc regratiar sra Janet W. Burns pro su labor pro nos. E vamos
anque regratiar Gheorghe Petrineanu qui initialmente ha aperite iste
felice cooperation!

Jan

--
Jan Årmann/Jan Armann
Generalsgatan 12 E; S-903 36 UMEÅ/UMEA, Sverige (Sweden)