From:
Date:
Sat, 24 Aug 2002 16:08:34 +0200
>Hm... non omne "vetuletos" pote preparar su proprie pagina, como Mario
>"non-technic"! Mi patre de 76 annos, emerite professor universitari de
>historia (dunque persona intelligente), detesta mesmo le telephono
>mobile que le pare troppo complicate, pro non dicer del computator. :-)

Ben, io es plus "recente" (62 annos e io me interessava de elaboratores
electronic ab le 1962) e io es un ver interessatete de historia que io
cultivava, in particular in mi annos de juventute. Isto era uno del lateres
plus interessante de mi studios economic que, del historia e geographia
politic, in particular del mundos francese e anglese de mi tempore, ben
diverse de ora, basava nostre preparation.
Ora io ha in animo de tractar iste aspectos relative a mi Treviso, mesmo con
photos mie e recercas. Io cerca un forma de componer le paginas actualmente,
postea io ha in animo de presentar un lor version in interlingua. Totevia io
non es un persona constante in su propositiones.

>In tote caso, omne argumentos pro e contra son benvenite. Le labor debe
>esser ben concipite proque nostre dictionarios vivera su proprie vita in
>le manos de milles de personas.

Tu ha centrate le thema e, le activitate individual es le unic que al fin
produce resultatos.

>E un remarca final. In le annos 80., sin un computator e sub le regime
>autoritari communista, io combinava como multiplicar le materiales de
>Interlingua por qualque altere personas. Nunc nos ha milliones de
>lectores potential e cata activitate ha effectos incomparabilemente plus
>large. On debe esser caute :-)
>
>Pawel

On deberea esser constante, supertoto. E isto non es un mi characteristica.

Mario Malaguti

In iste dies io cura iste sito que, totevia, non serea le unic que io
faceva, ma omnes ha le characteristica de esser obras sin conclusion.
http://www.mariomalaguti.it
Io vole vider si ora io sapera meliorar iste situation.