Date:
Sun, 4 Apr 2004 17:28:57 +0200
Kjell Rehnström wrote:

> Ego me recorda un anecdote del tempore del Republica Popular Polonese.
> Se ego ben memora, il habeva un institution de recerca cerebral le qual
> habeva comprate le derecto usar le cerebros de alcun famose personas in
> Polonia. Le premier recipeva 50.000 dollars USA pro su cerebro, ma le
> ministro del interior narrava que on habeva pagate quasi un million
> dollars pro su cerebro de ille. "Como es isto possibile", era le
> question.
>
> Le ministro: "Ha! Mi cerebro era non-usate!"

ahah,ahah! :-D

> [...]
>

> Moderne teologos naturalmente non accepta iste explication del cosas.
> Pro creder iste historia on debe poter demonstrar indicios que ille era
> un costumari humano qui non habeva aspirationes devenir un victima pro
> le peccatos del humanitate. In iste, non-teologicamente correcte
> lumine, ille era trahite per su discipulos e, pro non de novo esser
> trahite per illos, fugi foras de Palestina, pro continuar su
> activitates in un altere parte del mundo.
>
> Ego non sape de ubi veni le tradition que Jesus anque era active in
> India e Persia. Forsan alcuno sur le lista lo cognosce.

Le Bibblia parla solmente de su opera al populo de Israel inPalestina,
totevia le mormones crede que Ille vadeva a visitar
anque le oves perdite del casa de Israel, de facto le Libro de Mormon
parla de Su visita al progenitores del amerindos
qui descende del populo de Israel e face mention anque de Su visita a
altere populos dispersate, ergo perque non le India?

Jo