From:
KOVACS Peter <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 11 Nov 2008 03:56:35 -0500
On Tue, 11 Nov 2008 00:11:57 +0900, MacLeod Dave <[log in to unmask]> wrote:

>Un del plus comic comedianos in Corea:
>
>http://mithridates.blogspot.com/2008/11/korean-comedian-sangtae-with-subtitles.html
>
>Dave
>
>--
>Archivos e disabonar: http://listserv.icors.org/archives/INTERLNG.html

Car Dave,

Un multo bon travalio, congratulationes!

Anque io pensa, que nos interlinguistas debe utilisar le nove possibilitate
de adder subtitulos (in interlingua) a videos de Youtube - usque recente
illo era possibile al videos de Google, ma non a Youtube.

Benvenite in le gruppo de interlinguistas ja habente facite subtitulos (in
interlingua)! :-)

Ma poterea tu dar me le ligamine directe al video de Youtube? Ora io pote
vider lo solmente incorporate in le blog, ma io non trovava lo a su spatio
primari.

Petro