From:
Date:
Sat, 11 Jan 2003 07:40:58 +0100
"Harleigh Kyson Jr." wrote:

> (...)  Ma intertanto nos debe luctar constante
> contra le guerra de normas inter corporationes
> transnational que vole dominar le technologia.  Inter
> illos, Microsoft es le plus despicabile!

Le Radio National de Svedia reportava hodie que clientes
de Microsoft in California habeva ganiate un lite in un
corte, secundo le qual Microsoft debera dar les cupons
pro comprar altere programmas (le parola qual io prefere
al "francesente" "logiciel" que, a mi aviso, solo existe
in le francese, durante que "programma" existe in quasi
omne altere linguas in mi parte del mundo), isto proque
Microsoft habeva dominate le mercato in un maniera
monopolista.

Kjell R