From:
Tom Croft <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 15 Sep 2003 17:51:35 +0100
In le nord de anglaterra, il ha alcun protestantes, alcun atheistas, e
un grande numero de personas qui son ambes insimul.

Ante ca. cento cinquanta annos in le urba-fabricas ("mill-towns") que
produceva textiles (omne urbas presso me son de iste typo), dissension
religiose era multo popular.

Assi nos ha capellos e ecclesias methodistic, wesleyistic,
unitarianistic e qualcunquistic construite per personas ric qui amava
istes brancas de christianismo, e attendite per lor obreros et cetera.

In iste dies, nos ha (ja) christianismo, ma anque islam e un poco de
hinduismo e sikhismo.  Iste dicite, mi urba ha ca. 2.000 habitantes,
forsan 4 o 5 ecclesias, nulle mosques, un numero de capellos e un
castello moderne convertite a in un monasterio buddhistic ubi on adora
deo/as hindu.

In despecto de iste multiculturalitate, nos ha pace religiose, e io
crede que hindus e musulmanes pote intermarita se in le major parte de
locos (que es avantiate, io credo).