From:
Lars Rosenmeier <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 2 Jul 2005 21:02:08 +0200
Gratias a omnes qui ha respondite a mi questiones.

A proposito, le lista de "1000 parolas basic", que Thomas mentiona, es un
traduction del vocabulario del lingua auxiliar "Basic English" per Charles
Kay Ogden, nonne?

(Forsan un facto evidente pro le membros plus docte que me in re themas
linguistic - personalmente io non comprendeva isto ante alcun dies(?).) :)
("until a few days ago"?)

Lars