From:
Date:
Sun, 21 May 2000 17:02:16 +0200
Car Amicas e Amicos,
io non trova correcte le comportamento de alcun de vos in iste lista.
Iste conducta non es honeste! (Phrase forte, pro haber attention!)
Como es isto?
Io scribe un cosa e vos me attribue le contrario!
Horacio, ma era ille? face un affirmation e vos lo ascribe a me!
Ah! Assi io non jocara plus con vos!
Io exi e, oh! oh! iste expression de interlingua me edifica multo:
e io claude con ruito le porta!
Clauder con ruito le posta! Pro batter le porta?
In conclusion: ma vos comprende interlingua, o simula vos de comprender lo?
Anque isto es un realitate de hodie: nos parla e parla e parla, nos scribe,
scribe e scribe e qui ascolta, o qui lege?
Necuno vermente ascolta, necuno vermente lege. Io ha iste convincimento, ma
non pro iste lista, in general, in le viver tote le dies.

Kjell, legeva tu Umberto Eco?
Iste autor usa mi italiano como si su mission serea illo de render
difficile le cosas simple.
Ille protesta e protesta e ancora protesta. E cosa propone ille?
Al fin io non comprende con semplicitate su rationamento.
Le italiano de Umberto Eco es le exemplo de illo que, pro me, non debe
esser le uso de un lingua.
Un grande scriptor usa le lingua in maniera simple e in iste modo produce
obras exelse, sublime.
Ille non ha necessitate de recurrer al hermetismo del parola, al duple o
triplice significato del phrase. No, ille vade directe al animo del lector
e sape transmitter sensationes.

Isto es le sentimento que io non sape render in iste lista!

Io vigila pro cognoscer le affluentia al urnas electoral. Minus de 10% a
mediedie e le quorum debera esser 50% plus uno non plus tarde del proxime
10 PM!

Sempre ciao a totos con amicitate,

Mario.