From:
Date:
Sun, 25 Mar 2001 07:00:39 +0200
STAN MULAIK wrote:

> Amicos,
>   Alcun de vostre messages veni in le forma de html.  Si il vos
> place, selectiona le option de tu programma de e posta que
> invia solmente formas de pur ascii.  Multe de nos ha vetere
> programmas de e-posta que non monstra altere que gibberish
> quando tu usa html.

Ego spera que ego nunc ha recambiate le programma
a usar solo MIME e PLAIN TEXT e spera que isto
functiona. De un altere amabile camarada ego era
ante alcun dies fortmente vituperate pro que ego
_non_ habeva usate le html como on debe! In facto
ego me senti un poco como le patre in le historia
del puer e le asino.

Cellus