From:
Date:
Tue, 11 Feb 2003 19:04:09 +0100

> De facto io anque me recorda le cafe e le patisseria ma le causa io non
memora!

> Kjell R

Quando nos pote facer un cosa pro burla nos pote exaggerar.
Le caffe es un bevanda, e io pote permitter me isto.
Le cafe, o melio le café, es un luxo que io non me pote permitter.
Si un die nos satisfacera nos con iste sponsion, nos debera contentar nos de
alcun caffes e pastisserias, al maximo!

Oh, tu vide! Ille vole un café!
Vole tu mesmo un belle caffetera?

Mario