From:
Date:
Sat, 15 Jul 2000 03:08:32 +0200
Scribe Chris: "Isto es bon progresso, ma on pote facer anque melio."
Es isto critica?
Es isto un sperantia?

Nos debe exprimer illo que nos pensa e quando io lo face re le thema del
diffusion de interlingua e re su organisation, io vole sempre exprimer un
sperantia.
Io ha le sperantia que mi Cassa de Previdentia me mitte in pension.
Pare que alcunos se considera un presentia eterne. Ma forsan anque isto non
es le problema.
Le ver problema debe esser illo de considerar que solmente mi labor es le
melio.
Assi io refusa illo del alteres.
Operar como si le alteres non existerea, como si io es le unic, o non
operar, o operar solo in le limites de illo que, io voluntario, pote facer
in un die como activitate de voluntariato, es in realitate bon excusas.
Ma ubi es le alteres? Que face le alteres?
Nos cade in iste jocos de rebattimentos.
Nos assiste al indignation del prime actrice, the leading woman, le
princital comediante,
E intertanto passa le annos.
Ma nos videra le meravilias del proxime cinquantennio!

In Italia on dice: supervive cavallo, intertanto le herba crescera!

Io vade a visitar le sito e facera un poco actiones de refresh, assi io
contribuera al accrescimento del numero del visitatores.

Ille solite Mario!