From:
Alberto Mardegan <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 10 Apr 2002 23:08:46 +0200
On Wed, Apr 10, 2002 at 12:30:31AM +0200, Peter Kleiweg wrote:
> Io lege: "In le version PDF le expressiones mathematic non es
> multo legibile per Acrobat Reader". Esque tu ha essayate usar
> "gs -sDEVICE=pdfwrite -r600"? O pdflatex? Tu non ha le versiones
> Type1 del typos?

Mmmm... io non sape ben; io legeva que il es necessari un version
recente de ghostscript (io in vice ha le 5.10 de GNU ghostscript);
totevia si io produce le PDF via le commando pdflatex, illos es
correcte; ma illo me da errores con le imagines... :-(
Illo arriva al pagina 15 (ubi il ha le prime imagine) e illo scribe:

======
[15]

! LaTeX Error: Unknown graphics extension: .0.

See the LaTeX manual or LaTeX Companion for explanation.
Type  H <return>  for immediate help.

l.57 \includegraphics{tagli.0}
======

Le prime 15 paginas totevia es perfecte. Io sape que si io converte le
imagines in PDF io eliminara iste problema. Totevia io non sape qual
programma usar pro facer lo, viste que le imagines comprende texto in
TeX que non pote esser converite per ps2pdf.
Si io usa le commando

gs  -sDEVICE=pdfwrite -sOutputFile=Prova.pdf -r600 Tesi.ps

Io obtene un file PDF del mesme qualitate de lo que io habeva cargate
sur le sito (io usava ps2pdf), ma con un dimension multo major (800KB).

Omne suggestion sera ben appreciate.

--
Saluti,
    Mardy