From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 19 Jun 1998 06:24:36 +0200
Anne, permitte me prender tu mano! Io credeva que io es le ultime
republicano nunc quando le celebre scriptor Vilhelm Moberg (qui scribeva le
tetralogia del familia emigrante svedese in le Statos Unite) e qui era un
dolor in le dorso - pro non exprimer se vulgaremente - del autoritates
svedese in le 50s de mi juventute.

Specialmente le regina Silvia - qui viveva su prime annos de infantia in
Brasil - ha rendite le monarchia multo popular, e que pote io in iste caso
dicer:
-- Principios?! Ha!
-- Un pais non pote esser - principalmente - democratic si un familia pote
hereditar un officio, non importa si illo ha poter o non!
--  E quanto pensa tu que il costa si on ha un presidente que on debe
eliger cata 7 o 4 annos?! Con le digito indice in le aere: E pensa del
presidentes in America!" ;-)
-- Ma illes non remane quando illes face stupiditates...

E que pote io dicer? Le regina es si agradabile.

Le ultime republicano... non perde le sperantia! Il ha al minus ancora un! ;-)

Mi compromisso era que on elige le rege como in le medietate. Quando le
premier es vetere e non plus nocente ille poterea devenir rege!

Vos ha omnes le derecto usar iste idea que es le mie, ma que io pro
rationes democratic, non protegera (dara protection) ;-)

Kjell [log in to unmask]
Kjell Rehnstroem
Vaenortsgatan 87
S-752 64  UPPSALA