From:
Date:
Wed, 24 Oct 2001 22:06:09 +0200
>Audi Mario, tu pote incontrar tal burlerias intra nostre commun
>union! Ante alcun septimanas on habeva trovate un valise oblidate
>ubique in Stockholm. On non sape que es, e le policia prendeva le
>valise e lo faceva exploder, e que trovava on? Naturalmente mesmo non
>un usate apparato cardiologic, ma solmente alcun papiros!
>
>Cellus

Totevia le passatempore de burlar se del alteres es sempre un belle
exercitio pro le spirito. E si nos termina le burla e reflecte, ben! nos
deberea initiar a planger.
Comocunque in le vita uno debe viver.
Pro facer lo minus mal, uno pote seliger de non considerar illo que gravita
circum.
Ora io me retira, le Bursa ha concludite su jornata multo monotone e io
passa al television pro un debatto de natura politic que promitte de esser
interessante.
A deman,

Mario

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp