From:
Jan Armann <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 29 Apr 2002 19:48:20 +0200
Car amicos,

Io vole ben adder ancora un desiro. Excambia le voce de Paolo Castellina qui
dice le prime "Benvenite" quando on aperi le sito. Su voce es bon e le
pronunciation distincte. Troppo distincte! Ille sona como un machina.

Io propone le voce de Simona Sunel. Plures de nos ha la audite a incontros.
Illa ha un belle e melodiose voce. Su adresse es [log in to unmask]

Janne