From:
Date:
Thu, 22 Nov 2001 01:19:06 +0100
Scribe Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
>Date: Wed, 21 Nov 2001 09:42:40 +0100
>
>Mario Malaguti wrote:e

>Si. In le caso que tu usa PGP le idea es signalisar a alteres qui etiam ha
>PGP.
>Per le annuncio al capite del message de Paul io sape que si io vole, io
>pote
>trovar Paul a un server de PGP e inviar un message que solo io e Paul
>potera
>leger, lo que pote a vices esser de avantage.
>
>Cellus

Forsan il sera le hora tarde, o probabilemente le numero e le qualitate (o
contento) del messages al lista del die 21 de iste mense, io non sape,
totevia io ha un senso de fatiga que non satisface mi curiositate pro iste
utilisation de Interlingua.
De accordo Cellus, io ha comprendite le utilitate de iste "annuncio al
capite". Forsan io ha comprendite anque le responsa per Jan e su propension
pro un lista plus appropriate. Un altere?
Io pensava: perque io non indica al fin de mi messages al lista Interlng mi
numero de scarpas, o illo del camisa, o si io es XL e XXL, etc.?
Forsan Cellus, o un altere, ille poterea trovar un die un su utilitate in
iste informationes.
Nos poterea facer un excambio de un qualque vestimento, perque no?

Vide vos que va io pensar quando il arriva un certe hora e io voleva leger
plus de un vintena de messages in Interlingua?

Il sera melio que io proba vider si io potera dormir un poco, totevia io
antea debera verificar le jornata con Angelo. Ille vole sempre practicar
iste exercitio al fin de un die. E io cerca de sactisfacer lo.
Pro illo que isto me costa!

. . . al fin del die io peccava de impatientia con illes del lista . . .
perque lor messages me rumpeva le . . . totevia io ora face le penitentia e
io promitte solemnemente de esser melior a initiar de deman, si io lo
promitte!

Sonios de auro!

Mario

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp