From:
Pawel Wimmer <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 23 Aug 2002 13:06:40 +0200

Le persona(s) del "Grande Simplificator" es un cosa (io va probar esque
il es possibile utilisar macroinstructiones in mi TextPad), le altere es
le senso del operation.

In le materiales imprimite on sovente describe le principios del
simplification de parolas, dunque il non es necessari aggrandir le
dictionarios que costa multe moneta. Ma il me pare que un tal operation
ha senso in le caso de materiales electronic in le Rete. Le Internet
pare un medio de plus in plus dominante e usatores de PC's deberea haber
un adjuta. In le dictionario-fonte .gls on pote scriber un entrata
talmente:

fonetic|foneticamente
see: <a href="bword://phonetic">phonetic</A>

Pro certe rationes io usa solo le forma classic de parolas, ma certo il
existe e existera materiales scribite in version simplificate e nos non
pote e non debe prevenir isto. Le homines mesme decidera como scriber.
Io non pensa que un tal problema es alique illusori - le ver problema es
le numero de adherentes, non questiones technic le quales nos pote
successivemente solver. Le dictionarios serea in tal caso explicatores
eterne e universal.

Pawel