From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 26 Feb 2004 07:23:51 +0100
Jay Bowks wrote:

>From: "Jan Årmann" <[log in to unmask]>

>Car Janne,
>Gratias pro tu invitation, in mi opinion
>isto esserea como un festivitate quasi-
>religiose. Es ille como un sancto pro
>illes qui crede que Deo non habeva
>parte in le creation?

Isto es un costumari question que nos "paganos" sovente recipe. An le
teoria del evolution es un religion pro te. Mi responsa es "non" o mesmo
"non del toto". On non pote confunder un crede religiose con un teoria
scientific, nam si il occurre que alcun scientista pote trovar
irrefutabile evidentia de que le teoria de evolution es incorrecte, on
va cambiar lo, e lo que determina isto es trovatas, calculationes,
geocronologia etc. etc. Con un crede religiose, pro exemplo le
cristianitate, toto depende del scripturas fundamental. Compara pro
exemplo le divergente opinion del Testes de Jehova in re le cruce in le
Biblia etc. Lo que pote cambiar un teoria o dogma religiose es le
scriptura fundamental ipse, non dentrocronologia o geocronologia, non le
movimentos del continentes etc.

Ego es nascite e educate in un ambiente del cristianitate luteran in
Svedia, isto significa que in le scola in le qual ego passava mi annos
scolar le religion cristian era omnipresente. Con iste fundo ego non
crede, ma ego non haberea problemas incorporar le trovatas del scientia
con un crede religiose, si nos suppone que ego esseva credente.

O in altere parolas, mi creder o non creder in Deo ha multo poco a facer
con scientia. Forsan le cosa decisive es le comportamento del humanos in
relation con Deo, ma isto es un longe tractato religiose le qual non
pertine a iste lista!

Amicalmente

Kjell R