From:
robocap on wind <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 6 May 2005 01:07:20 +0200
Josu scribeva:

> Le dialectos basc son ver linguas, como le dialectos romanic son ver
> linguas. Illos non debe disparer, ma il es necesse un lingua basc
unificate
> e un lingua romanic unificate.

Nos (Interlingua Italia) opina que le dialectos es le linguas del populos
qui esseva dominate. Hodie anque nobilissime e antique linguas como le
Occitan e le Italiano es menaciate, ma le linguas vincitor se corrumpe. Io
ha plure amicos anglese qui non agrada le Anglese internationale.

> Qui parla espaniol, francese, italiano, etc. jam sape Romanica, ma il
serea
> bon que illes apprende un lingua romanic commun unificate.

Con pauc effortio in plus, anque le anglophone poterea obtener avantage da
un lingua auxiliar minus Romanica e plus anglicisate - le experimento de
Occidental e Novial esseva multo interessante. Io opina que Interlingua va
sequer un strata simile.

> Nemo pensa hic que ille qui non sape le lingua basc commun unificate non
> sape basco!
>
> Qui parla in qualcunque dialecto basc, ille parla in BASCO con majusculas.
> Nonobstante, il es bon haber iste "altere dialecto special".
>
> Romanica in iste senso es un "altere dialecto special".
>
> Un cosa:
>
> Le lingua basc commun unificate es plus artificial quam/que Interlingua!!!
>
> Quando nasceva le basco unificate illo era plus difficile pro qualcunque
> basco quam interlingua es pro qualcunque romanophono.
>
> Imbracios eurobascoromanic

Iste informationes es multo interessante pro me - gratias Josu

Cordialmente,

vostre robocap
(vole ben leger e divulgar "Le Oculo Interlinguistic"
http://digilander.libero.it/OculoInterlinguistic)