Date:
Sun, 25 May 1997 17:06:21 -0700
Pardonnez-moi!
J'ai cru que ce forum-ci sois pour les dicussions en interlingua.
Est-ce qu'il n'a pas des forums pour les discussions en francais
sur le toile? C^u ne estas forumoj pro diskutadoj in Esperanto sur
le teksajô? Io me ha jungite iste lista perque interlingua me
place, e non perque io vole observar un guerra. Io ha credite que
le objecto del lista ha essite crear un foro pro le excambio de
ideas in e re (non in o re) interlingua e permitte nos practicar le
lingua con alteres qui vole usar lo.  Quando in Roma, agi como un
romano, quando in 'Interlinguia', scribe como un interlinguano. Io
como alteres (hic), ha studite Esperanto in le passato. Io sape lo
que il es, e io sape que interlingua me place plus.  Tu non me
convertera. Si tu vole participar in iste grupo como un parlator
del interlingua, bon. Si tu vole scriber in altere linguas e non
etiam essaya usar interlingua, per favor, nota in le 'subject'
NON IN INTERLINGUA. E si tu vole facer le guerra, face lo alibi.
Gratias. Merci. Dankon.

SINCEREMENTE,
Paul-David

P.S.

[ME]
Le systema del parola-edification e un incubo (particuliarmente
pro un commenciante), e produce parolas irrecognoscibile. Al
minus interlinguan parolas pote esser recognoscibile a un francese.

 [ME]
NO. In un pauc del textos instructional, le accento se utilisa
como um adjuta pro commenciantes. Io ha vidite on utilisa iste
practicar in le inseniamento de latin con le uso de '-' super
vocales.