From:
Alexei Soloviev <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 11 Jan 2004 20:04:45 +0100
Multe gratias pro tu responsa et correctiones, Martijn!

Io habeva problemas con mi computator et poteva respesponder solo post 2
septimanas.

--- In [log in to unmask], Martijn Dekker <martijn@I...> wrote:
> Le 31 Dec 2003 21:18:34 +0100, Alexei Soloviev scribeva:
>
> Felicitationes!
>
> (Correctiones inserite: [+x] = adde x, [-x] = elimina x, [x>y] = cambia x
a y)

> Naturalmente. Pro me, es ancora plus bon practica tentar pensar in
> interlingua in le vita quotidian. Ma isto forsan es un peculiaritate
> mie... il tende a placer me pensar in multe linguas.

Anque io proba pensar in linguas que io studia. Ma nunc sincermente io ha
troppo  de linguas (tamen certo non troppo del puncto de vista de ver
polyglotto) pro pensar e parlar: in universitate io insenia physica in
danese, anglese e francese et in mi familia io parla in russo.. A vices io
ha mal de capite pro iste continue cambio de linguas : )

> Anque io es sceptic quanto al concepto de linguas auxiliar in
> general... ma io face un exception pro interlingua proque illo es
> tanto ben comprensibile a prime vista a tante gente in tote le mundo,
> dunque illo essera sempre utile non importa si illo jammais
> "succedera". E in plus, io trova interlingua elegante, efficace, ben
> fundate, etc.

Io crede que tu ha describite ben anque mi rationes pro continuar a studiar
e usar Interlingua. Ma probabilemente multe rationes mie jace in le nivello
de subconscientia.como rationes de plure nostre activitates, de facto : )

Salutes amical

A revider

Alexei

P.S. Io non sape esque io es felice o non pro causar le discussion
concernante
"presque". Ma io crede que iste discussion esseva utile pro me, al minus...