From:
Date:
Mon, 26 Mar 2001 20:26:30 +0200
In le pagina del programma Nuntii Latini ego
videva le sequente texto finnese que ego anque
dona in mi proba de traduction. viste que il ha
alcun personas qui se interessa in le lingua
finnese il es bon pro me - proque ego ha un poco
exercitio in traducer del finnese a interrlingua e
pro vos a vider si ego ha succedite. Ecce:
> Vatikaanin julkistaman muutaman vuoden takaisen                                                                           arvion mukaan pelkästään Euroopassa on 15                                                                           miljoonaa latinankielen ymmärtäjää, ja muissa                                                                           maanosissa on monia miljoonia ihmisiä, jotka tuntevat                                                                       latinaa koulun tai katolisen kirkon ansiosta.

In interlingua:
Secundo un evaluation publicate per le Vaticano
alcun anno passate   totalmente (?) in Europa il
ha 15 milliones de personas qui comprende el
lingua latin e in altere partes del mundo il ha
multe milliones de humanos qui cognosce le latino
gratias al schola o le ecclesia.

Multe amuso!

Cellus