From:
Date:
Sun, 28 Oct 2001 11:20:35 +0100
Luca Ghitti <[log in to unmask]> scribe un belle relation re le Euro e
ille conclude con iste reflexion:

>Qual pote esser le impacto real del population re iste nove euro nos lo
>videra in le proxime menses. Securmente in le prime dies nos habera multe
>confusion e errores super toto proque il non habera nove euros bastante pro
>totos!
>
>Le sito official del euro in rete: www.euro.ecb.int

>Luca Ghitti

Nos habera le Euro in quantitate bastante e in le prime duo menses nos
potera utilisar le nove e le vetule moneta.
Io non crede al possibilitate de facer confusion anque si iste situation
sera sempre possibile pro alcun personas, ma isto es inevitabile, divertente
e anque belle perque human.
Io me effortia de pensar jam in Euro e supertoto de evitar de facer
comparation con mi Lira. Io face al contrario comparation a mi entratas que
io considera jam in Euro, assi io valuta quanto io expende. Le referentia al
Lira me ponerea sempre in difficultate.
Illo que sera un grande evenimento il sera le utilisation de un moneta unic
pro ben dece-duo Paises europee, sempre pro le satisfaction del poc Paises
que non habeva le corage usque al fin de esser de iste parte.
Pro me iste evenimento es un initial coronamento del idea de Europa que io
sonia comprender le Russia usque al stricto del Pacifico, de ubi nos
descendera usque al stricto de Magellan.
Sin facer conto del Paises african e non solmente que adherera a iste Union
de civilitate.
Soniar es gratuite, nonne?
E le mythic Dolar? Illo que confideva in le insuccesso del Euro. Illo
comprendera, inter le multe cosas que on debera comprender, que illo habera
convenientia de non poner se al risco del speculation de parte de paises que
non offeri alcun garantia. Assi io crede multo proxime le tempore in le qual
nos assistera a un Union Monetari, hodie ancora impensabile. Totevia non pro
le homines de affaires. Si vos pensa le affaires esseva sempre un precursor
del civilisation. Nos trova plus signos de affaires que de poesia anque in
le archeologia.

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp