From:
Date:
Sat, 17 Nov 2001 12:29:45 +0100
Car Amicas e Amicos,
io debe informar le mundo que io es felice perque io terminava justo ora
quasi un hora, o forsan plus, de conversation in Interlingua con nostre
Kjell Rehnstrom. Un svedese e un italiano qui conversava de un grande
quantitate de themas, sin haber alcun problema de comprension.
Non un sol limitation!
Il era jam multe tempore que io non empleava plus Interlingua pro conversar,
totevia pro me era como parlar con un amico de vetule tempore. (Sin repeter
que il era pro me como utilsar mi dialecto).
Nos duo promitteva nos de facer lo plus sovente anque solmente cinque
minutas, totevia sovente.
A quando le tempore que nos de diverse partes del mundo potera sentir nos
con nostre voce e verificar le grado de comprension que nos offeri
Interlingua?
Io scribe isto de multe menses, sin successo.
Totevia un die isto sera un realitate generalisate e nos a iste puncto
comprendera que nos possede le medio pro un comprension a nivello
international.
Practicar Interlingua sin facer iste experientia es un ver limitation.
Illes qui vole probar con me pote scriber me e io sera felice de allargar
iste experientia meraviliose.

Ciao,

Mario

Mario Malaguti

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp