From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Sun, 16 Jul 2000 22:19:34 +0200
Mario Malaguti wrote:

> Anque con iste message io poterea ingagiar me per horas. Le thema es sempre
> plus interessante, ma il es opportun que io tracta un sol thema al vice.
> Isto es le plus interessante in iste momento pro me:

> Esser un poco plus super le media e totevia esser un povre professor, o
> contabile.
> Io me ha ganiate le vita con mi libre profession de "contabile" (le termino
> pro me es reductive in comparation a illo que es mi profession) e totevia
> io non es un ric homine professional. Es io un poco plus super le media
> italian? Forsan un poco.
> [...]

Mario, tu compatriota Giulielmo Pareto (o esque Giuglielmo?) ha date su nomine
a un accordo in le qual omne partitos gania. Benque ille parlava de reformas
politic, dicente que le optime reforma politic es isto in le qual omnes gania.
Le transaction de actiones es anque le cosa in le qual omnes pote ganiar. Tu
vende tu action proque tu besonia le moneta pro altere cosas. Tu pote
naturalmente ganiar (isto es naturalmente le melio) in relation al precio pro
le qual tu ha comprate le action) ma basicamente le cosa es le mesme si tu
vende un altere cosa que un action. Le precio essera dependente del desiro del
comprante.

Ego ha legite que in Italia le humanos spernia multe moneta, forsan plus quam
in altere paises. Esque on ha generalmente le moneta in un banca, o que?

Durante le optime annos fundos et actiones ha devenite multo popular, viste
que le bancas non plus da un acceptabile renta.

Pro me personalmente ego ha tanto poco de moneta que le problema que facer con
illo non me ha tormentate....

Amicalmente