From:
Andrew Juhasz <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 15 Jul 2007 10:15:12 +0100
si io crede que le lexico anglese es incredibilemente grande.
il ha multe parolas simile que es solo quasi simile, e que habe nuances
entre illos. anque multe parolas habe plure significationes (de plus o minus
grandor de differentia).
isto in su totalitate face le lingua multo complicate, ben que le grammatica
es simple.

io crede que le lingua es ver ric e nuanciate (?) e proque il es un donna
pro poetes.

ma il esseva quando io studiava latin (non in un instituto sed solo pro mi
ipse placer) que io
era impressionate con le complexitate (e dunque pro me, le richesse e
possibiltates) de su (de latin) grammatica (p.e.(nota ben! Rodrigo: par
exemple) on poterea prender un phrase  e misce su differente elementos (le
subjecto, verbo, objecto &c.)e ancora retene le mesmo signification (ma con
differente accentuation)! aquesto non es possibile in anglese aut in
hollandese a tal extension.

il pare que io ha desolate alcun personas con mi dictos super interlingua in
relation de poesia. Poterea io dicer que me gusto (pardon io
gusta)interlingua multo ben; post tote io, nunc, usa iste lingua, nonne? E
forsan, qui sape, io va cambiar mi opiniones in futuro, depois que io ha
studiate e usate iste lingua pro un tempo prolongate. Certo le effortios de
nostre amico Carlos ha facite tantissime in aqueste direction.

andrew