Date:
Sun, 28 Sep 2003 13:16:00 -0700
Si.  Io mesme ha travaliate sur le production de
defintiones preliminar pro le parolas p- e c-.

Le equipa que travalia sur iste projecto jam ha
producite omne le definitiones preliminar, e Thomas
Breinstrup nunc travalia sur un edition preliminar de
iste obra.

Post finir su travalio sur le edition preliminar,
Thomas va inviar copias de illo a un gruppo de
correctores (io esser un inter illes) pro producer un
edition "final".

Il me pare que in iste momento on va producer solmente
un edition imprimite de iste obra.  Io tamen spera que
on producera duo editiones; un imprimite; le altere,
electronic.

Con un edition electronic on ha le possibilitate de
continuar le processo de eliminar errores residue.

---

http://shopping.yahoo.com