From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 18 Aug 1997 19:41:35 -0400
http://www.cheshire.net/~jjbowks/langlink.html.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Si, Paul, io comprende le problema con le "x"
ma illo es multo commun in le Interrete vider
Esperanto scripte in iste forma, e le personas
que videra e legera iste "fila" forsan essera
solmente personas que ha accesso al Interrete.

Un altere methodo, le qual Zamenhof faceva alsi
un suggestion de cambios pro scriber Esperanto
con systemas mechanographic, esseva le uso del
"h" como un substituto pro le "chapeau" del
litteras.

Sic...

C^=CH
G^=GH
J^=JH
etc.

Io non sape pro que illo es mais quasi omne le
textos ha le "x" in vice del chapeaus  (le
accento circumflexo) o le "h" mesme.

Que tu pensa del "H"?

Amicalmente, plen de sperantia io mesme, e non
verde con altere cosas :-)))

Jay B.