Date:
Thu, 29 Nov 2001 16:56:25 +0100
On Wed, Nov 28, 2001 at 03:59:13PM +0100, Peter Kleiweg wrote:
> Mario Malaguti scribeva...

> Mutescite per il eloquentia del altere.

il->le, altere->alteres (forsan)

PLV (Per Le Via), bellissime le selection del verbo "mutescer"; il ha
alicun poesia in illo.

> No, gratias. Io usa Linux.

Io mesme; comocunque ille message era automatic (mais io pensa que tu lo
sape). :-)

Mario, postdeman, sabbato prime de decembre, il habera le Linux Day in
nostre citate. Io pensa de esser presente; nos utilisatores de Linux
intende, in ultra a facer nostre cognoscentia e passar un poco de
tempore insimul, presentar Linux a illos qui non lo cognosce, o
simplicemente a qui es curiose.

Le entrata es obviemente gratuite, e pro informationes super le orario e
le loco, vole vider le sito http://tvlug.neko.it
(io non lo ha dicite antea, perque nos non sapeva ancora le loco)

--
Saluti,
    Mardy