From:
Date:
Mon, 6 Nov 2000 05:58:24 +0100
Philoglot/Filogloto/Philoglotto/Philoglottus wrote:

> Tu scribeva que tu ver nomine es Jacinto, nonne?
>
> Mi nomine es Rodrigo (ang. Roderick, franc. Rodrigue, lat. Rodericus, cat.
> Roderic, etc.). Ma, in le rete, io prefere esser cognoscite sub un
> "nickname" como...
>
>                          "Philoglotto"

Esque tu lingua maternal es le catalano? Si non, que comprensibile es catalano
a un hispano-parlante? (Si on pote graduar isto). Ego qui solo ha studiate le
espaniol per un curso de bandas magnetic durante un estive 30 annos retro,
trova que ego pote leger un jornal in catalano satis facilmente, ma
_litteratura_ es naturalmente multo plus difficile.

Antea, quando mi radio de undas curte functionava ego soleva auscultar le
programmas del Radio Exterior de Espania. On habeva ibi emissiones in et
casteliano, catalano, basco et galiego (si ego me ben recorda). Le programmas
era ben audibile ci in Uppsala, de qual facto ego ha informate le Radio
Exterior (in interlingua, naturalmente ;-)

DX-icamente

Cellus