INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

From:
Ruud Harmsen <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 23 Jan 2014 14:03:13 +0100
13:48 23-1-2014, Paul Gideon Dann:
>Mais ubi ha Gode et al trovate iste parola, io me demanda?  Illo
>es in
>parentheses, dunque potesser de un altere lingua auxiliar?  Io
>non sape proque
>on non dicerea simplemente "io vole comenciar"?  Al minus in
>francese, in non
>ha un forma special de "voler" pro isto.

Potesser il ha un connexion con altere formas special: va, vol, e
le exotic 'velle'.

==
haberš v to have (1. to own, possess; 2. [Grammatical function:
auxiliary, forming the perfect tenses]);
[...]
vaš pr of vader 1. go, goes; [grammatical function: auxiliary,
forming the future or immediate future];
va! go!;
io va comenciar I shall begin, I am going to begin
[...]
[vol] pr of voler; 1. will(s), wish(es); 2. [Grammatical
function: auxiliary, forming the future];
io vol comenciar 1. I wish to begin; 2. I shall begin
[...]
volerš v to wish, want;
voler (facer un cosa) to want to (do something);
voler (un cosa) to want (a thing);
voler dicer to mean, signify
[...]
[velle] subj pass of voler 1. would, would wish, would like; 2.
[Grammatical function: auxiliary, forming the conditional];
ille velle comenciar 1. he would like to begin; 2. he would begin
==

--
Ruud Harmsen, http://rudhar.com