From:
Date:
Sun, 25 Nov 2001 18:48:44 +0100
Scribe Kjell Rehnstrom:

>Il es quasi de leger interlingua! Le question es que va dicer le italianos
>quando io proba. Del altere latere io es jam in le Yahoo. Io probara.
>
>Cellus

Il es como leger interlingua. Le importante es que sia tu a scriber lo!
Subtus, subtus, io pensa sempre a interlingua justo pro iste su enorme
similantia al italiano. O pensa tu que io non ha mi interesse?
Un vice io scribeva que interlingua es le italiano international.
Postea io habeva comprendite que anque pro un portugese e un espaniol
interlingua es lor mesme lingua in forma international. E isto es pro me ver
perque io pote leger sempre con major comprension textos in portugese e
espaniol e isto gratias a interlingua, perque io jammais studiava le duo
linguas.
O melio, io ha legite un vice un integre grammatica de espaniol e uno de
portugese. Bon exercitio isto que io deberea repeter plus sovente, sin voler
apprender le grammatica, como un normal lectura, pro mi curiositate.
Anque leger un vocabulario es un bon exercitio que io practica omne vice que
io cerca un termino.

Un suggestion: con le italianos tu non tentar de parlar italiano, tu usa
solmente interlingua e precisa: io me excusa, io es svedese, e io non usa
ben le italiano. (Il serea como dicer: io mi scuso, io sono svedese, e io
non uso bene l'italiano.)
Io crede que tu ponera le interlocutor italian in un grande curiositate e
supertoto ille te volera adjutar con le italiano, totevia tu continua con
interlingua e al fin pro le italiano il sera como parlar con un altere
italiano qui usa su dialecto e non sape usar un correcte italiano.
Situation normal e quotidian pro le italianos. Totevia vos comprendera vos
egregiemente, sin dubita.

Face iste proba, per favor, e face lo sovente. Le italianos ama tote illo
que es estranie e assi, al fin, tu precisa que tu usa interlingua e
securmente tu facera proselytos pro interlingua, melio de un qualcunque
italiano. Tu, svedese, sera le demonstration practic de illo que es
interlingua!

Le italianos ama Svedia. Illes lo considera un Eden.

Mario

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp