From:
Chris Burd <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 30 Mar 2001 12:44:08 -0500
On Fri, 30 Mar 2001 10:05:23 -0300, Emerson José Silveira da Costa
<[log in to unmask]> wrote:

>(http://www.interlingua.com/ied/intro2.html#eligibility), uno examina
>primo le linguas anglese, francese, italiano, espaniol/portugese. Si tu
>trova solmente DUO appoios pro un parola, le germano O le russo pote
>functionar como le ultime appoio necessari.

Certemente iste schema produce valide vocabulos e admitte nulle vocabulo
invalide. Nonobstante, le exacte rolo de germano e russo - practic (i.e.,
quanto al methodos selectori de IALA) e theoretic (i.e., quanto a
selectiones futur)- resta un poco inclar. Discutibile in le interlingua-
coollist, ma non ci in INTERLNG!

Chris