From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 10 Mar 2000 15:26:48 -0500
From: STAN MULAIK <[log in to unmask]>
>Il pare que post le remarcas de Piet e Adrian, nos nota que un consenso
>disveloppa a non poner restrictiones super le variation del particulas
usate
>in publicationes del "Academia".  Io es in accordo super isto.  E Piet ha
>ration quando ille dice que mesmo plus importante es le correcte selection
>de parolas  non grammatic, pro le qual il ha frequentemente multo plus
>facile resolutiones prototypic. Io es de accordo in toto de isto.
>Stan Mulaik

Ben, il me pare ben, como vos es al lista del
Academia, per favor vota pro isto e dice que NON
io non supporta le voto pro un standardisation del
usage del Academia. Isto es bon e in concodia con
le derectos democratic del gruppo. Si il non ha
un majoritate de 2/3 del votos le question volta a
restar como un puncto de gusto e non establite
como un standard pro le Academia.

Parlar de isto in Interlng ma non facer nulle cosa
in le Academia non vale nihil, "nada", "zip".
Mais si vos vole facer su voce audite per favor
junge le Academia e vota in respecto a isto.

Gratias,
Jay B.