From:
Mike Ramsay <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 20 Mar 1999 21:47:50 -0600
Esque il esseva Ensjo qui suggereva "delator" pro le
titulo del "Tell-Tale Heart"? Io responde un pauco tarde,
io lo regretta.

Certemente delata = de + lata es un bon parola de interlingua.

Ma in le titulo del Tell-Tale Heart, illo revela troppo.
Quando nos lege "Tell-Tale Heart," nos non jam sape que iste
corde va narrar super un crimine o delicto. Nos es secur
solmente que illo revela o va revelar alique. Le tension se
accumula proque nos non sape que va evenir. Isto es
importante al conto.

"Delator" se usa, de facto, in un traduction espaniol de
iste conto. Nonobstante, io debe pensar que "Revelator" es
le melior rendition in iste caso. Ma certemente gratias pro
le suggestion e le contribution a mi cognoscentia!

Mi optime salutes,
Mike