From:
Allan Kiviaho <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 28 May 2003 08:55:29 +0300
d[030528] x[Kiviaho Allan] z[KivA-35Rig] r[Naom-35Q]
s[Interlingua, Italia e Naomi]

Naomi 030527: Mi nomine es Naomi de Italia, io volerea
apprender iste bellissime lingua.
-----------------------------------------------------x---------

Sia cordialmente benvenite, Naomi! Il es belle, que
on parla le lingua bellissime, Interlingua, in le
pais bellissime, Italia!
Que vive le Imperium Romanum Interlinguanum!

Io ha 67 annos, es pensionate e ha desde heri duo
granfilios.

Vos pote trovar material super Interlingua in
italiano in:
http://www.kolumbus.fi/allkiv/itgr/caspidx.htm

Io lo usava in mi discurso al Universitate de Turku
(arrangiate per le Association de Dante-Alighieri).
De facto de material se basa al obras de un grande
interlinguista italian, Paolo Castellina, qui habita
in Suissa.

Si il vos place, io poterea inviar vos un dictionario
italiano - interlingua, es un file zipate in modo
ASCII in ordine?

Ancora un suggestion: Io ha scripte un articulo
in interlingua super Interlingua in magazin annual del
Societá finlandese di lingua e cultura italiana,
"Settentrione",
  [Pubblicata a cura della Societŕ finlandese di
  lingua e cultura italiana con il contributo della
  fondazione dell'universitŕ di Turku]
que (le magazin, non io) ha recepte un premio del
Ministerio de Cultura de Italia.
Es un file zipate in modo Microsoft Word 6.0 in
ordine? Si non, io pote poner le articulo a Internet.

Con mi optime salutes

Allan Kiviaho

Kiviaho Allan
SILY - Suomen Interlinguayhdistys ry.
FILF - Föreningen för Interlingua i Finland
AFIL - Association Finlandese pro Interlingua
Kivimäentie 16 E. FIN-01620 VANTAA. Finlandia
http://www.kolumbus.fi/allkiv
http://www.interlingua.dk/2001.htm
http://www.interlingua.com
Tel. + 358 - 09 - 898 720