From:
Date:
Sun, 12 Nov 2000 08:51:21 +0100
Jonathan Julius Dobkin wrote:

> Un burla que io ha audite ci in le SUA;
> Pro adjutar in le resolution del crise electoral statounitese,
> le Nationes Unite mandara Jimmy Carter a Florida como
> un observator de electiones.
>
> Le sequente non es un burla, ma un ver reporto in varie
> medios (Reuters, p. ex.). Le burlator, si il ha uno, non es io
> ma Putin mesme:
>
> Alexander Veshnyakov, qui io ha mentionate in mi previe
> e-posta, es in iste momento in le SUA in su capacitate
> como chef de Commission Central Electoral. Su
> mission: observar le electiones pro discoperar si Russia
> [...]

Ego crede que il era in le urbo Peterburgo que un partito
nominava candidatos qui habeva exactemente le mesme nomines como
candidates, multo supportate del populo, le opinion public!

Il es quasi un tertie partito in le Statos Unite haberea nominate
un candidato appellate Georgeo Bush (si on credeva que ille
vincerea in le electiones).

Cellus