From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 26 Nov 1998 12:00:03 -0500
Car Mario,
Io visitava le paginas del Affresco e
videva illac le belle e intrigante e multo
interessante obras de arte per tu amicos.
Io etiam me surprendeva gaudiosemente
de trovar ligamines a texto in interlingua
que io crede essera a functionar in le
futuro, ma que nunc son in placia
solmente con le altere iconos - -
forsan alcunos del subscriptores al
lista interlng poterea adjutar e dar te le
texto in interlingua si tu lo necessita.

Io crede que paginas como illes son
bon opportunitate pro inseniar al
mundo un interesante uso del interlingua
e exponer a personas al arte moderne.

Bon paginas!

...con reguardos amical sempre,
Jay B.