Date:
Mon, 5 Jul 2004 23:37:35 -0400
Car Ingmar,
Como tu ha vidite in ille meravilliose obra
de Peano, su "Interlingua" es multo similar
al "Interlingua" de IALA. Il ha multe connexiones
inter Peano e le Academia pro Interlingua e le
IALA e le lingua publicate in le IED e le "Interlingua
Grammar". Peano esseva un del linguistas qui adjutava
IALA. Mesmo Sra. Morris esseva un del socios del Academia
pro Interlingua, jam quasi al finilisation del projecto
de IALA illa petiva permisso del Academia pro usar le
nomine Interlingua pro le lingua de IALA, un del rationes
es le quasi evolvite aspecto de iste lingua. Anque si tu
observa le candidato P in le litteras de Martinet in le
qual ille presentava le variantes de pre-publication
del lingua de IALA tu notara le grande similaritate, e
como tu potera recercar anque, le aspecto del lingua
in le qual Gode mesme scribeva esseva multo plus latinic
e mesmo quasi identic al Latino sine Flexione, le nomine
del lingua de Peano ante le adoption de iste como
lingua del Academia pro Interlingua. Le nove Academia
pro Interlingua non es le mesme que le vetere...
http://www.yahoogroups.com/group/academiaprointerlingua
ma illo continua in le spirito del original.

Con salutes amical,
Jay B.