From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 13 Aug 1997 21:08:44 -0400
> From: Frank Pfaff <[log in to unmask]>
[...]
> [...]
> isto un optime idea.  Nos vole tosto usar le rete pro presentar le
> interlingua parlate al mundo.  Florin e Simona organisara tal projectos.
> Io pensa que nos debe formar gruppos de personas qui vole travaliar
insimul
> sur projectos.  Si tu o alteres vole adjutar, nos debe comenciar le
> formation de discussiones technic inter membros.  Io preferea si tal
> travalios e communicationes occurre per eposta normal pro evitar un
grande
> carga de litteras technic sur INTERLNG.  Que pensa tu?

Io es de accordo con Frank in dicer te, Ensjo, que illo es un optime
idea, haber demonstrationes audibile in le Tela. Io crede que io
esserea interessate in adjutar con illo, ma le schola va comenciar
in Septembre e le prime septimanas essera multo "hectic" como on dice
hic in le Statos, cata anno nove studiantes e gratias a mi chef nove
regulas pro le schola :-P Ma quando le cosas retorna a un "routina"
io essera multo felice de poter adjutar con un tal experimento.

Re le communicationes, io pensa que le facto de illos essente un
pauc o un multe technic esserea bon, jam que nos in le lista omne
ha computatores, e io pensa que habente personas como Ensjo e como
Paul O., e Paolo etiam, il esserea bon cosa haber discussiones de
iste typo in le lista, io multo me gaudiava de poter adressar le
question super le Apple, illo esseva un opportunitate pro parlar
del systemas de operation. Io ama le systema Un*x e le Linux, e
io crede que Paul O. es multo experte in illo, lo de "vi" e "emacs"
TCP/IP etc. Il me gaudiarea multo poter vider istes communicationes
in le INTERLNG, ma alsi un bon dose de altere articulos de novas
e de conversation, in toto un pauc de omne cosas.

Amicalmente,
Jay B.