From:
Erik Enfors <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 16 Feb 2009 11:18:34 +0100
Car amicos!
Il esseva un ver placer audir Ferenc Jeszenszky parlar in iste emission.
Apparentemente ille solmente rarmente pote parlar interlingua ma totevia
ille in iste emission parla fluentemente e distinctemente e il pareva que
ille poterea parlar tote le die sin interruption. Qual bon prova pro le
facto que interlingua es un lingua natural, preste pro uso in tote Europa.
Io spera que Péter pote registrar plus con Jeszensky in le proxime
emissiones.

Erik Enfors

Milliones de personas comprende interlingua immediatemente.
www.interlingua.com